keskiviikko 31. toukokuuta 2017

26. I am not a star

Olen vihdoin saanut tehtyä YouTubeen kanavalleni uuden videon, jonka idea syntyi heti, kun löysin sopivan audion. Tietystikään kaikki videoiden vaihdokset eivät ole aivan täysin kohdillaan, mutta itse pidän videosta kovasti. Lieneekö sen syy sitten siinä, että audion voisi sanoa kuvailevan minua lähes täydellisesti. Toivon, että videosta huomaa kehitysaskeleita oman ratsastukseni puolelta ja myös hevosista. Ratsastan itse jokaisessa videopätkässä.

Tämän takia haluan jakaa sen videon teidän kanssanne. Jotta te pystyisitte paremmin ymmärtämään minua ja ajatuksiani. Niin kuin otsikko sanookin, en ole tähti. En ole paras, enkä voikaan olla. Olen silti sellainen henkilö, jolla on unelmia, ja joka luottaa itseensä ja siihen, että voi saavuttaa nämä unelmat, jos vain haluaa. Mutta haluaminen ei vain riitä- unelmien eteen täytyy tehdä kaikkensa. Vasta kun on antanut itsestään jokaisen tahdon rippeen unelmansa vuoksi,  jättänyt luovuttamatta vaikka välimatka tavoitteeseen on näyttänyt tuhottoman pitkältä ja mennessään pää pystyssä läpi huonompienkin ratsastuskertojen ja viimein seisoessaan askeleen lähempänä unelmaa, voi sanoa, että on antanut kaikkensa. Niin minä olen päättänyt tehdä.

 

Mitä piditte postauksesta ja videosta? Millaisia unelmia teillä on ratsastuksen suhteen tai muuten vain?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti